סוקולוב 13 הרצליה

כניסה מצד הבניין

09-9516331

א', ג' - ה' 9:00-19:00
ו' - 8:30-15:00

052-2892431

א', ג' - ה' 9:00-19:00
ו' - 8:30-15:00

קוסמטיקאית מומחית עם מעל 40 שנות ניסיון

מיומנת בטיפולים מורכבים

אם גם אתם מתקשים למצוא פתרון לבעיה קוסמטית שמציקה לכם? נסו אותנו! בוטיק ויויאן קוסמטיק מתמחה בטיפולים מורכבים שסייעו לאלפי מטופלים ומטופלות.

קוסמטיקאית מומחית בהרצליה

אם גם אתם מתקשים למצוא פתרון לבעיה קוסמטית שמציקה לכם? אם גם לכם אמרו שייתכן ואין פתרון לבעיה שלכם… שפשוט תצטרכו לקבל את הקיים…

נסו אותנו!

בוטיק ויויאן קוסמטיק מתמחה בטיפולים מורכבים שסייעו במהלך 4 העשורים האחרונים, לאלפי מטופלים ומטופלות – גם באותם מקרים שבהם נראה היה שהכל אבוד.

בין אם מדובר בכתמי עור שקוסמטיקאיות אחרות ואפילו רופאי עור – אמרו שאין דרך להתמודד איתם, בין אם מדובר בעור עייף או קמטוטים שאתם עדיין מסרבים לקבל כעובדה מוגמרת, או בעיית שעירות שמציקה לכם בכל אזור שהוא…

איך אנחנו מצליחים להתמודד עם המקרים המורכבים

בוטיק ויויאן קוסמטיק מנוהל על ידי ויויאן ברבי, בעלת ניסיון של מעל 4 עשורים בטיפולי יופי מורכבים כגון טיפול באקנה (קשה מאוד עד קל), טיפולי אנטי אייג'ינג (באמצעות פילינג, הבהרה, הסרת שומנים עוריים, מזותרפיה, טיפולי עיניים, העלמת קמטים), הורדת כתמים ונקודות עור עודפות וכן הסרת שיער בכל השיטות.

המכון שם דגש על שימוש בציוד המתקדם ביותר בנמצא, כאשר חלקו מיובא בייבוא אישי מהפירמות המובילות בתחום האסתטיקה והיופי. כמו כן נעשה שימוש בתכשירים של היצרניות המתקדמות ביותר בתחום הקוסמטיקה.

על אף היות המכון ותיק – צוות המכון איננו נח על שמריו ומחדש כל העת את טכניקות העבודה באמצעות השתלמויות ברחבי העולם של היצרנים המובילים.

v treat

טביעת עין חדה וניסיון של שנים

באמתחתנו סיפורי הצלחה רבים של מטופלים ומטופלות שאיבדו תקווה בעשיית השינוי בו חפצו.

בכל אחד ואחת מאתנו קיים הרצון להיראות במיטבנו. חלקנו מתקשים להתמודד עם בעיה מסוימת – זה יכול להיות כתמי עור, עור עייף ומבוגר, קמטים, שעירות, פצעונים ועוד בעיות רבות מסוגים שונים ומשונים. מנהלת המכון – ויויאן ברבי, באמצעות טביעת עין חדה, וניסיון עשיר, תדע לבשר לכם מה ניתן לעשות כדי לטפל בבעיה, אילו טיפולים ומהו משך הזמן הצפוי.

אם ניתן לטפל בזה – כאן תקבלו את הטיפול הטוב ביותר

אתם מוזמנים לקרוא כאן, מבחר סיפורי הצלחה שפרסמנו עד כה.

 

צרו עימנו קשר

צרו עימנו קשר ללא התחייבות
טלפון: 052-2892431
או מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים

דילוג לתוכן